Na coffeedeskowe półki trafiły właśnie landrynki, cukierki i czekoladki. Za cały ten candy shop odpowiedzialna jest nowa palarnia w naszej ofercie – MAMAM. Za tym nowym na rynku brandem stoją znani już dobrze w branży ludzie: Michał Sowiński, którego możecie kojarzyć z Fjord Coffee, Adam Rosołowski z szczecińskiego kawiarni Alternatywnie i ich partnerki biznesowe, również ze sporym doświadczeniem w gastronomii: Alicja i Martyna.
Pomysł na MAMAM pojawił się, kiedy – jeszcze w berlińskiej palarni – szukaliśmy kogoś do pracy – opowiada Michał. Adam, z którym dobrze się znamy z kawowych eventów oraz pochodzimy z tego samego miasta – Szczecina, odezwał się do mnie, że byłby zainteresowany, bo chciałby kiedyś w przyszłości otworzyć małą palarnię na potrzeby kawiarni. Zażartowałem wtedy, że może zrobilibyśmy coś razem i w sumie od słowa do słowa skończyło się na tym, że parę miesięcy później stworzyliśmy MAMAM. Znaleźliśmy lokal, kupiliśmy piec i powoli stawiamy swoje kroki, na razie na polskim rynku.
Michał był już w swojej kawowej karierze baristą, sędzią, osobą odpowiedzialną za szkolenia, head roasterem, managerem palarni i kupcem zielonego ziarna. Jest więc doskonale przygotowany do tego, by nadawać kierunek, w którym będzie podążać brand, wybierać kawę od importerów, kontrolować jakość i ustalać profili palenia. Adam, poza prowadzeniem kawiarni, jest też doświadczonym trenerem baristów oraz Q-Graderem. W MAMAM zajmuje się paleniem kawy, kontrolą jakości oraz treningami. Alicja, z ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu restauracjami, będzie zajmować się operacjami, a Martyna, która razem z Adamem otworzyła Alternatywnie – częścią biurową oraz wsparciem dla strony kawowej.
Właścicielom MAMAM zależy na tym, by działać zgodnie ze swoimi przekonaniami i dawać ludziom produkt, z którego są zadowoleni. Wierzą, że lata doświadczenia całego zespołu, miłość zarówno do kawy, jak i designu oraz szczerość i pokora sprawią, że mimo ogromnej ilości palarni na polskim rynku, będą się wyróżniać. W planach są zarówno częste zmiany kawy, jak i linia stałych produktów, których skład będzie się zmieniał tylko kilka razy do roku – w zależności od dostępności świeżych ziaren. W planach na przyszłość są także szkolenia, obecność na festiwalach kawy i z czasem – otwarcie na klientów spoza Polski.
MAMAM postawiło na prosty branding z twistem w postaci metek (przypominających te, które znajdziemy na ubraniach) z informacjami o kawie. Za branding odpowiada Miłosz Kaniuk.
Herbata Earl Grey, z jej charakterystycznym aromatem i smakiem, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i…
Czy zastanawialiście się kiedyś, jak proces parzenia herbaty wpływa na jej smak? Sposób przygotowania herbaty…
Na modnych (lub modowych) portalach, pojawiał się ostatnio informacja pod tytułem “Dlaczego dietetycy nie radzą…
Kawa bezkofeinowa, znana również jako "decaf", to rodzaj kawy, który został poddany procesowi usuwania lub…
Herbata speciality to nie tylko kolejny fancy termin w świecie napojów. To prawdziwa rewolucja smaku,…
Jesteśmy w marcu! Dłuższy o dzień luty minął z kosmiczną prędkością, ale dzięki temu już…
Ta strona używa cookies.
Więcej