Wszystkie produkty dostępne na coffeedesk.pl poza artykułami spożywczymi i chemią są objęte gwarancją przez okres 2 lat od daty zakupu dla klientów indywidualnych i 1 roku od daty zakupu dla klientów, którzy dokonali zakupu na firmę, a do zamówienia została wystawiona faktura VAT. W przypadku problemów z produktami spożywczymi lub chemią, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz łatwo złożyć reklamację z poziomu swojego konta. Wystarczy, że wykonasz następujące kroki:
1. Zaloguj się na swoje konto na Coffeedesk.pl i wejdź na zakładkę “Historia zamówień”
2. Z listy zamówień wybierz to, w którym znajduje się produkt, który chcesz zareklamować i kliknij w ikonkę reklamacji. Znajdziesz ją jedynie przy tych zamówieniach zawierających produkty, które możesz zareklamować, tj. wszystko poza produktami spożywczymi i chemią.
3. Zaznacz produkt, który chcesz zareklamować i opisz dokładnie powód reklamacji. Jeśli posiadasz zdjęcia uszkodzenia, możesz załączyć je do swojego zgłoszenia. Pamiętaj, że im więcej informacji podasz, tym łatwiej będzie nam znaleźć przyczynę i rozwiązać problem. Następnie kliknij przycisk “ZŁÓŻ REKLAMACJĘ”. Gotowe.
4. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu jednego dnia roboczego. Jeśli zostanie przyjęta, poprosimy Cię o uzupełnienie danych teleadresowych i wybranie najwygodniejszego dla Ciebie sposobu bezpłatnej wysyłki reklamowanego produktu: kurier UPS (wyślemy Ci e-mailem wygenerowany list przewozowy) lub Paczkomaty Inpost (otrzymasz kod do zwrotu e-mailem i smsem). Możesz także zdecydować się na wysłanie paczki w dowolny inny sposób, ale wtedy będziesz musiał pokryć koszty wysyłki samodzielnie. Możesz zrobić to korzystając z linka zamieszczonego w wiadomości e-mail lub w zakładce "Reklamacje” na Twoim koncie.
5. Status swojej reklamacji możesz w każdej chwili sprawdzić w zakładce "Reklamacje” na Twoim koncie.
Jeśli nie jesteś zarejestrowanym klientem, skontaktuj się z nami, wysyłając nam wiadomość na adres biuro@coffeedesk.pl. Wyślemy Ci link do formularza reklamacyjnego, a cały proces zajmie maksymalnie kilka minut.