Dostawa i płatności
Dostawa
Sposób dostawy | Szacowany czas dostawy | Przedpłata | Pobranie | Darmowa dostawa | |
![]() | Kurier DHL | do 2 dni roboczych | 15 zł | 18 zł | od 199 zł(przedpłata i pobranie) |
![]() | DHL Parcelshop | do 2 dni roboczych | 11 zł | 14 zł | od 199 zł (przedpłata i pobranie) |
![]() | Paczkomaty InPost | do 1-2 dni roboczych | 11,99 zł | 14 zł | od 199 zł |
![]() | Odbiór osobisty - Kołobrzeg | 2 dni robocze | 0 zł | zawsze | |
![]() | Odbiór osobisty - Warszawa | do 3 dni roboczych | 0 zł | zawsze |
FAQ
1. Czy wysyłacie paczki za granicę?
Oczywiście! Wysyłamy zamówienia do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Takie zamówienia możesz składać przez www.coffeedesk.com.
2. Jaka jest najszybsza metoda wysyłki?
Najszybsza i najbezpieczniejsza forma wysyłki naszych produktów to paczkomat InPost. Aż 97% naszych paczek InPost dostarczanych jest w 24h od wysłania. A to oznacza, że zamówienie złożone do godziny 11:00 otrzymasz nazajutrz! W okresie listopada i grudnia czas dostaw może ulegać wydłużeniu.
3. Jak działają Paczkomaty Inpost?
Paczkomaty to sieć nowoczesnych urządzeń, w których możesz odebrać swoją paczkę w najdogodniejszym dla Ciebie terminie: 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
4. Dlaczego nie widzę swojego Paczkomatu na liście?
Lista aktywnych Paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana na naszej stronie przez system Inpost. Jeśli któryś z Paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie może być przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.
5. Czym jest DHL Service Point?
Service Pointy to dogodnie zlokalizowane punkty partnerskie DHL, takie jak sklep spożywczy lub stacja benzynowa, w których możesz odebrać Twoją paczkę w dogodnym dla siebie momencie. Nie musisz się spieszyć z odbiorem - masz na to aż 7 dni. Pamiętaj tylko o tym, aby zabrać ze sobą dowód osobisty, aby potwierdzić swoją tożsamość przy odbiorze.
Płatności
Za zamówienie możesz zapłacić tak jak Ci wygodnie, wybierz odpowiednią metodę płatności w koszyku:
1. Szybkie płatności z PayU
Szybkie płatności to możliwość płatności online za pomocą karty płatniczej lub przekierowania do płatności online w wybranym banku, gdzie dokonuje się przelewu z uzupełnionymi już przez PayU danymi. Płatność księgowana jest na naszym koncie niemalże natychmiastowo, dlatego to najszybsza opcja opłacania zamówień, którą polecamy, szczególnie jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia.
2. Przelew tradycyjny z PayU
Po złożeniu zamówienia, następuje przekierowanie na stronę płatności PayU, gdzie jako formę płatności należy wybrać przelew tradycyjny i uiścić wpłatę na wskazane dane.
Odbiorca: All Good S.A.
Adres: ul. Mazowiecka 24I/U9, 78-100 Kołobrzeg
Konto bankowe: BZ WBK 47 1090 2659 0000 0001 2298 0785
Tytuł przelewu: numer Twojego zamówienia
3. Pobranie
Płatności za zakupione produkty dokonują Państwo w momencie ich odbioru u kuriera DHL (gotówką) lub w Paczkomacie Inpost (kartą).
4. Odbiór osobisty
Swoje zamówienie możesz także odebrać w Kawiarniach Coffeedesk na ul. Wilczej 42 w Warszawie (pon - pt 7:30 - 21:00, sb 9:00 - 20:00, nd 10:00 - 20:00), ul. Próżnej 7 w Warszawie (pon - pt 7:30 - 21:00, sb - nd 9:00 - 21:00), na Tamce w Warszawie (pon - pt 7:30 - 21, sb - ndz 9 - 20) oraz na ul. Mazowieckiej 24 w Kołobrzegu (pon - pt 7:30 - 19:00, sb 10:00 - 18:00, nd 10:00 - 18:00).
W przypadku odbiorów osobistych zamówienie można opłacić jedynie z góry przez szybkie płatności lub przelewy tradycyjne z PayU.Paczka do odbioru w naszych kawiarniach będzie czekać na Ciebie 7 dni od momentu jej dostarczenia do wybranej przez Ciebie kawiarni..
5. Jak szybko opłaty są księgowane na koncie?
Płatności internetowe księgowane są niemalże natychmiastowo. Przelew tradycyjny może oczekiwać na zaksięgowanie na koncie 2-3 dni robocze.
6. Czy pobieracie dodatkowe opłaty za płatności internetowe?
Nie, wszystkie metody są bezprowizyjne.