Darmowa dostawa od 199 zł
Błyskawiczna wysyłka
365 dni na zwrot

FAQ - często zadawane pytania

Rejestracja i logowanie

Oczywiście, że nie. Możesz złożyć zamówienie bez założenia konta, zachęcamy jednak, żebyś to zrobił, gdyż zajmuje tylko chwilę, a daje dużo korzyści.

Posiadając konto możesz:

  • sprawdzić historię swoich zamówień,
  • uniknąć wpisywania swoich danych przy każdym zamówieniu,
  • dokonać darmowego zwrotu produktu,
  • złożyć reklamację w wygodny i szybki sposób,
  • korzystać z promocji tylko dla stałych klientów.

Aby założyć konto w Coffeedesk, wykonaj następujące kroki:

  1. Kliknij tekst "ZALOGUJ" umieszczony w prawym górnym rogu strony.
  2. Kliknij opcję "Zarejestruj się".
  3. Podaj swój adres e-mail i zaakceptuj nasz regulamin oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Ta zgoda pozwoli nam w przyszłości na realizowanie Twoich zamówień. Następnie kliknij przycisk "DOŁĄCZ".
  4. W kolejnym kroku podaj wszystkie wymagane dane. Opcjonalnie możesz wyrazić zgodę na otrzymywanie naszego newslettera, w którym informujemy o nowościach i promocjach oraz na otrzymywanie SMSów z najciekawszymi ofertami. Następnie kliknij przycisk "DOKOŃCZ REJESTRACJĘ".
  5. Już prawie gotowe! Wystarczy, że klikniesz w link aktywacyjny, który wysłaliśmy Ci na podany wcześniej adres e-mail i możesz dokonywać zakupów jako nasz zarejestrowany klient. Witaj w coffeedeskowej rodzinie!
  6. Jeśli posiadasz konto na Facebooku możesz go użyć, aby zarejestrować się jeszcze szybciej. Wystarczy, że klikniesz przycisk "Logowanie przez Facebooka", a potem przycisk "Kontynuuj jako". W kilka sekund zostaniesz automatycznie zalogowany do sklepu. Nie martw się, nie opublikujemy niczego w Twoim imieniu.

Aby zalogować się na swoje konto w Coffeedesk:

  1. Kliknij tekst "ZALOGUJ" umieszczony w prawym górnym rogu strony.
  2. Wpisz swój adres e-mail oraz hasło.
  3. Kliknij "ZALOGUJ" i gotowe :)
  4. Jeśli nie możesz się zalogować, kliknij w napis "Nie pamiętasz hasła?" i podaj swój adres e-mail, który został użyty do założenia konta. Wyślemy do Ciebie wiadomość z linkiem, który pozwoli Ci ustawić nowe hasło.

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo, dlatego nie przechowujemy Twojego hasła, ale możemy je dla Ciebie zresetować.

Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij w napis "Nie pamiętasz hasła?" i podaj adres e-mail, który został użyty do założenia konta. Wyślemy do Ciebie wiadomość z linkiem, który pozwoli Ci ustawić nowe hasło.

Przykro nam, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań i chcesz usunąć swoje konto :( Aby usunąć konto, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer 730 882 252.

Pewnie! Wystarczy, że się z nami skontaktujesz, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer 730 882 252. Pamiętaj, żeby zawrzeć w wiadomości informację o tym, jakiego adresu używałeś do tej pory i jakim adresem chcesz się logować od teraz.

Oczywiście! Wystarczy, że klikniesz przycisk "Logowanie przez Facebooka", a potem przycisk "Kontynuuj jako". W kilka sekund zostaniesz automatycznie zalogowany do sklepu. Nie martw się, nie będziemy niczego publikować w Twoim imieniu.

Zamówienia

Aby złożyć zamówienie, wykonaj następujące kroki:

  1. Wybierz produkt, który Cię interesuje i dodaj go do koszyka (pokazujemy dwa widoki: karty produktu + listy produktów).
  2. W nowo otwartym oknie wyświetli się potwierdzenie dodania produktu do koszyka. Jeśli chcesz do niego dodać więcej produktów, kliknij przycisk "KONTYNUUJ ZAKUPY". Jeśli chcesz przejść do opłacenia zamówienia, kliknij przycisk "PRZEJDŹ DO KASY".
  3. Jeśli dysponujesz kodem rabatowym, wpisz go w odpowiednie pole, a potem kliknij w przycisk "AKTYWUJ". Następnie wybierz sposób wysyłki i metodę płatności oraz kliknij przycisk "PRZEJDŹ DALEJ" na dole strony.
  4. Nadszedł czas na podanie adresu e-mail oraz danych do wysyłki. W tym kroku możesz również poprosić o wystawienie faktury na firmę, zapakowanie zamówienia na prezent oraz narysowanie czegoś specjalnie dla Ciebie (poproś o to w komentarzu do zamówienia) :-) Pamiętaj, aby wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką - bez nich nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia. Na koniec kliknij w przycisk ""PRZEJDŹ DALEJ" na dole strony, aby przejść do podsumowania zamówienia.
  5. W "Podsumowaniu zamówienia" upewnij się, że podane dane są poprawne. Jeśli wszystko się zgadza i jesteś zalogowany na swoim koncie, kliknij przycisk "POTWIERDŹ ZAKUP". Jeśli nie jesteś zalogowany, w pierwszej kolejności zaakceptuj nasz regulamin i zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda ta pozwala nam na zrealizowanie Twojego zamówienia. Następnie kliknij przycisk "POTWIERDŹ ZAKUP".
  6. Jeśli wybrałeś PayU jako metodę płatności, w kolejnym kroku poprosimy Cię o jej dokonanie.
  7. Gratulacje! Twoje zamówienie zostało złożone, a my zabraliśmy się już za jego przygotowywanie. Wysłaliśmy Ci także potwierdzenie złożenia zamówienia na podany przez Ciebie adres e-mail. Będziemy Cię w ten sposób informować na bieżąco o kolejnych etapach realizacji zamówienia.

Możesz sprawdzić aktualny status Twojego zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce "Historia zamówień". O kolejnych etapach realizacji zamówienia będziemy Cię także informować mailowo. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer 730 882 252. Z przyjemnością na nie odpowiemy!

Nie możesz samodzielnie edytować złożonego zamówienia, ale z przyjemnością zrobimy to za Ciebie pod warunkiem, że nie zostało jeszcze przekazane kurierowi.

Pamiętaj, że zamówienia złożone do 11 są zwykle wysyłane jeszcze tego samego dnia, dlatego skontaktuj się z nami jak najszybciej, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer 730 882 252.

Możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka za pomocą numeru przesyłki, który wysłaliśmy do Ciebie wraz z informacją o wysłaniu Twojego zamówienia lub który znajdziesz w zakładce "Historia zamówień". Pamiętaj, że nie mamy wpływu na to, o której godzinie kurier dostarczy Twoją paczkę.

Historia Twoich zamówień, jest dostępna w zakładce "Historia zamówień" widocznej po zalogowaniu się na swoje konto. Jeśli dokonywałeś zakupów bez rejestracji, przejrzyj potwierdzenia zamówień, jakie wysyłaliśmy każdorazowo na podany przez Ciebie adres e-mail.

Pewnie! Wystarczy, że zalogujesz się na swojego konto, a następnie w zakładce "Historia zamówień" odnajdziesz zamówienie, które chcesz złożyć podobnie i klikniesz w przycisk "ZAMÓW PONOWNIE". Wszystkie dostępne produkty z danego zamówienia zostaną automatycznie dodane do Twojego koszyka. Pamiętaj, że możesz skorzystać z tej opcji, tylko jeśli posiadasz konto w Coffeedesk.

Nie możesz edytować samodzielnie złożonego zamówienia, ale z przyjemnością zrobimy to za Ciebie pod warunkiem, że nie zostało jeszcze spakowane.

Pamiętaj, że zamówienia złożone do 11 są zwykle wysyłane jeszcze tego samego dnia, dlatego skontaktuj się z nami jak najszybciej, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer 730 882 252.

Oczywiście, ale tylko wtedy, jeśli żadne z zamówień nie zostało jeszcze spakowane. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer 730 882 252.

Wszystko zależy od statusu zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz to zrobić, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer 730 882 252. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, wystarczy, że nie przyjmiesz paczki, a my zwrócimy Ci pieniądze, jak tylko do nas wróci.

Zachęcamy Cię jednak, żebyś dał nam szansę i zamiast anulować zamówienie wybrał jego ewentualny zwrot. Produkty widziane na żywą potrafią zachwycić, a my dajemy Ci 100 dni na darmowy zwrot zamówienia. Nic nie ryzykujesz :)

Całkowity koszt Twojego zamówienia to łączny koszt produktów oraz kosztów dostawy :)

Na fakturze mogą pojawić się także następujące tajemnicze pozycje:

→ kompletacja zestawu → jeśli w Twoim koszyku znajduje się zestaw, na fakturze znajdziesz koszty jego kompletacji. Nie przejmuj się, ta kwota została już wliczona w całkowitą cenę zestawu i nie zwiększyła całkowitej wartości Twojego koszyka.

→ opłata transakcyjna → w niektórych przypadkach na fakturze może pojawić się opłata transakcyjna w kwocie kilku groszy. Nie jest to jednak dodatkowa opłata dodana do kwoty Twojego zamówienia, zawsze zawarta jest w początkowej cenie produktu.

→ korekta transakcyjna → podobnie jak opłata transakcyjna to groszowa kwota ukryta w cenia produktu. W przeciwieństwie do opłaty ma wartość ujemną :)

→ koszty pakowania na prezent → jeśli do zamówienia dodana została opcja pakowania na prezent, na fakturze koszt 5 zł będzie stanowił osobną pozycję.

Z chęcią odpowiemy telefonicznie na Twoje wszystkie pytania, ale możemy zrealizować wyłącznie zamówienia złożone przez nasz sklep online lub wysłane na adres [email protected]. Aby przekazać Twoje zamówienie do realizacji potrzebujemy potwierdzenia, a w związku z tym, że nie nagrywamy rozmów, nie możemy go od Ciebie otrzymać przez telefon.

Jasne! Możesz u nas kupić karty o wartościach 100 zł, 50 zł, 200 zł, 300 zł oraz 500 zł. Znajdziesz je pod tym linkiem


Płatności

W Coffeedesk dbamy o Twoją wygodę, dlatego umożliwiamy Ci dokonanie płatności na wiele różnych sposobów:
→ Przelew tradycyjny
→ Szybka płatność PayU (szybki przelew elektroniczny, karta płatnicza, masterpass, konto PayU)
→ Płatność przy odbiorze (dla UPS i InPost)

Przy płatności PayU zaksięgowanie płatności odbywa się w przeciągu kilku minut. W przypadku przelewu tradycyjnego, może potrwać do 3 dni roboczych. Pamiętaj, że przekażemy Twoje zamówienie do wysyłki dopiero po zaksięgowaniu płatności, chyba że wybrałeś płatność przy odbiorze lub wysyłkę za pobraniem.

Zamówienia za pobraniem możliwe są wyłącznie przy wysyłce UPS lub InPost.

Oczywiście! Wystarczy, że w momencie wybierania metody płatności wybierzesz opcję "Przelew tradycyjny z PayU". Po złożeniu zamówienia nastąpi przekierowanie do strony z danymi do przelewu. Jeśli przypadkowo zamkniesz okno z danymi, znajdziesz je także na stronie https://coffeedesk.pl/coffeedesk/kontakt/.

W przypadku problemu z płatnością proponujemy złożyć zamówienie ponownie. Wystarczy wejść w historię zamówień i kliknąć opcję ponownego złożenia. :-) Nieopłacone zamówienie zostanie anulowane automatycznie.

Jasne, ale tylko wtedy jeśli nie zostało jeszcze wysłane. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami jak najszybciej, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer 730 882 252.

Dostawa

To zależy od wybranej formy dostawy. Jeśli wybierzesz dostawę kurierem DHL i złożysz zamówienie przed 11:00, paczka może pojawić się u Ciebie już na drugi dzień roboczy.

Cennik wysyłek i czas dostawy

Sposób dostawy Szacowany czas dostawy Koszt wysyłki
Kurier DHL - Pobranie do 3 dni roboczych 16 zł
Kurier DHL - Płatność z góry do 3 dni roboczych 14 zł
DHL Parcelshop do 3 dni roboczych 11 zł
DHL Parcelshop - Pobranie do 3 dni roboczych 14 zł
Paczkomat® InPost 24/7 - Płatność przelewem do 4 dni roboczych 11 zł
Paczkomat® InPost 24/7 - Pobranie do 4 dni roboczych 14 zł

Przy wysyłce przez Paczkomat® InPost 24/7 oraz przy wysyłce Kurierem DHL po przedpłacie darmowa dostawa dla zarejestrowanych i niezarejestrowanych klientów obowiązuje od 199 zł.

Przy wysyłce Kurierskiej DHL płatnej za pobraniem darmowa wysyłka przysługuje od 199 zł zarówno dla zarejestrowanych, jak i niezarejestrowanych klientów.

Większość paczek wysyłamy w 24 godziny od momentu złożenia zamówienia. W pojedynczych przypadkach czas realizacji zamówienia może być dłuższy. Informujemy o tym zawsze w opisie produktu oraz w koszyku.

Jeśli przez przypadek otrzymałeś nie ten produkt, który zamówiłeś, poinformuj nas o tym, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer 730 882 252.

Pamiętaj, aby w wiadomości napisać jaki produkt otrzymałeś oraz podać numer zamówienia. Znajdziesz go w wiadomościach e-mail zawierających informacje o zamówieniu oraz w zakładce "Historia zamówień" na Twoim koncie. Obiecujemy, że naprawimy nasz błąd w mgnieniu oka.

Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze produkty dotarły do Ciebie w idealnym stanie. Jeśli jednak zauważysz, że paczka, w której zostały wysłane, jest naruszona, a produkty uszkodzone, daj nam o tym jak najszybciej znać, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected]. Pamiętaj o tym, żeby zrobić zdjęcia uszkodzeń i dołączyć je do wiadomości. Nie martw się, wyślemy Ci błyskawicznie nieuszkodzony produkt :)

Oczywiście! Zapraszamy na www.coffeedesk.com

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz zmienić adres dostawy, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer 730 882 252. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, nie możemy zmienić adresu. W takiej sytuacji wystarczy, że nie przyjmiesz paczki. Ta do nas wróci i wyślemy ją do Ciebie bez dodatkowych kosztów na nowy adres.

Możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka za pomocą numeru przesyłki, który wysłaliśmy do Ciebie wraz z informacją o wysłaniu Twojego zamówienia lub który znajdziesz w zakładce "Historia zamówień" na swoim koncie.

Jeśli masz dodatkowe pytania, najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z przewoźnikiem, którego wybrałeś. Jeśli rozmowa z przewoźnikiem nie rozwiąże Twojego problemu, chętnie pomożemy. Skontaktuj się z nami, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer 730 882 252. Pamiętaj, że nie mamy wpływu na to, o której godzinie kurier dostarczy Twoją paczkę.

Faktury

Fakturę dołączamy do e-maila informującego o realizacji Twojego zamówienia. Jeśli jesteś klientem zarejestrowanym, możesz ją także pobrać ze swojego konta.

Aby otrzymać fakturę VAT, zaznacz opcję "Faktura na firmę" przy wypełnianiu danych adresowych podczas składania zamówienia. Po wpisaniu danych firmy upewnij się, że te są prawidłowe. Fakturę VAT dołączymy do e-maila informującego o wysyłce Twojego zamówienia. Jeśli jesteś klientem zarejestrowanym, możesz ją także pobrać ze swojego konta.

Oczywiście. Wystarczy, że zaznaczysz opcję "Faktura na firmę" przy wypełnianiu danych adresowych podczas składania zamówienia, a następnie w komentarzu do zamówienia wpiszesz prośbę o wystawienie proformy. Wyślemy ją do Ciebie niezwłocznie na adres e-mail podany w zamówieniu.

Jeśli zgłosisz nam chęć zmiany danych zanim Twoje zamówienie zostanie wysłane, bez problemu wystawimy fakturę na nowe dane. W tym wypadku skontaktuj się z nami jak najszybciej, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer 730 882 252.

Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, cały proces potrwa nieco dłużej. Wystarczy jednak, że poprosisz o zmianę danych w tym samym miesiącu kalendarzowym, a powinniśmy móc wystawić korektę do faktury już z nowymi danymi.

Kupując w Coffeedesk zawierasz umowę sprzedaży z firmą All Good, właścicielem marki Coffeedesk.

All Good S.A.
ul. Mazowiecka 24i/u9
78-100 Kołobrzeg
NIP 671 181 26 75
REGON 321281341

Niestety do każdego zamówienia wystawiamy tylko jeden dokument sprzedaży: albo zwykłą fakturę, albo fakturę VAT na firmę. Jeśli potrzebujesz dwóch osobnych dokumentów, złóż dwa zamówienia zaznaczając dokument sprzedaży, jaki chciałbyś otrzymać, a w komentarzu do obu zamówień poproś o ich wspólne wysłanie. Aby nie ponosić ponownych kosztów dostawy, wybierając sposób wysyłki dla drugiego zamówienia, zaznacz opcję "Odbiór osobisty".

Zwroty i reklamacje

Jeśli zakup towaru nastąpił poza branżą lub specjalizacją, w której jesteś profesjonalistą, albo w ogóle bez związku z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zwłaszcza, gdy w ogóle nie prowadzisz takiej działalności), wówczas masz prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 365 dni od dnia otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny oraz ponoszenia kosztów.

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz łatwo zwrócić produkt z poziomu swojego konta bez ponoszenia kosztów wysyłki. Zobacz tutaj, jak to zrobić.

Twoje prawo do zwrotu formalnie nazywa się prawem odstąpienia (od umowy sprzedaży) i tak zostało określone w naszym Regulaminie. Tam też znajdziesz komplet informacji na temat tego, jak wykonać prawo do zwrotu (prawo odstąpienia). Najłatwiej skorzystać z prawa do zwrotu, pisząc na nasz adres fizyczny (magazyn Coffeedesk - hala C, ul. Zachodnia 4, 78-100 Kołobrzeg) lub na nasz email [email protected]. Pomocny może też być formularz odstąpienia zamieszony na naszej stronie. Prawo zwrotu (prawo odstąpienia) nie przysługuje Ci w szczególności, gdy zakupiłeś towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; albo dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Na wstępie trzeba wyjaśnić, że towar może zostać skutecznie zareklamowany, gdy:(a)jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność (a w towarach z elementami cyfrowymi, także kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji); lub (b)jego przydatność do specyficznego, umówionego z nami, celu – jest/są niezgodne z naszą umową.
Towar może zostać skutecznie zareklamowany także, gdy: (c) nie nadaje się do typowych celów; (d) nie ma cech, opakowania, akcesoriów lub instrukcji typowych dla danego rodzaju towaru lub cech rozsądnie oczekiwanych; (e) jest niezgodny z próbką lub wzorem udostępnionym Ci przez nas; lub (f) został niewłaściwie zamontowany z przyczyn nas obciążających.

Co ważne, reklamacja nie będzie skuteczna, gdy niezgodność:
(i)nie istniała w chwili dostarczenia towaru;
(ii)nie została ujawniona w ciągu dwóch lat od chwili dostarczenia towaru.

W przypadku niezgodności zakupionego przez Ciebie towaru z naszą umową możesz żądać:
-naprawy towaru; lub
-wymiany towaru na zgodny z umową.

W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany towaru, jesteś uprawniony do żądania:
-obniżenia ceny albo
-odstąpienia od umowy.

W celu zgłoszenia jednego z powyższych żądań, prosimy o wykonanie następujących kroków:

  1. Zaloguj się na swoje konto na Coffeedesk.pl i wejdź na zakładkę "Historia zamówień".
  2. Z listy zamówień wybierz to, w którym znajduje się produkt, który chcesz zareklamować i kliknij w ikonkę reklamacji. Znajdziesz ją jedynie przy tych zamówieniach zawierających produkty, które możesz zareklamować, tj. wszystko poza produktami spożywczymi i chemią.
  3. Zaznacz produkt, który chcesz zareklamować i opisz dokładnie powód reklamacji. Jeśli posiadasz zdjęcia uszkodzenia, możesz załączyć je do swojego zgłoszenia. Pamiętaj, że im więcej informacji podasz, tym łatwiej będzie nam znaleźć przyczynę i rozwiązać problem.
  4. Następnie kliknij przycisk "ZŁÓŻ REKLAMACJĘ". Gotowe.

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu jednego dnia roboczego. Jeśli zostanie przyjęta, poprosimy Cię o uzupełnienie danych teleadresowych i wybranie najwygodniejszego dla Ciebie sposobu bezpłatnej wysyłki reklamowanego produktu: kurier UPS (wyślemy Ci e-mailem wygenerowany list przewozowy) lub Paczkomaty Inpost (otrzymasz kod do zwrotu e-mailem i smsem). Możesz także zdecydować się na wysłanie paczki w dowolny inny sposób, ale wtedy będziesz musiał pokryć koszty wysyłki samodzielnie. Możesz zrobić to korzystając z linka zamieszczonego w wiadomości e-mail lub w zakładce "Reklamacje" na Twoim koncie.
Status swojej reklamacji możesz w każdej chwili sprawdzić w zakładce "Reklamacje" na Twoim koncie.

Jeśli nie jesteś zarejestrowanym klientem, skontaktuj się z nami, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected]. Wyślemy Ci link do formularza reklamacyjnego, a cały proces zajmie maksymalnie kilka minut.

Więcej informacji znajdziesz w regulaminie.

Artykuły dostępne na coffedesk.pl, poza artykułami spożywczymi i chemią, mogą być objęte gwarancją producenta, jeśli zostało to wyraźnie zastrzeżone w ofercie lub w oświadczeniu gwarancyjnym.

Reklamacja powinna zawierać opis wady - uzasadnienie, dlaczego uważasz, że powinniśmy uwzględnić Twoją reklamację oraz wskazać, jakiego rozwiązania sprawy oczekujesz, np. naprawy lub wymiany.

Ponosimy odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową, jeśli niezgodność istniała w chwili dostarczenia towaru i ujawniła się w ciągu 2 lat od dnia dostarczenia. Jeśli wskazaliśmy, że termin przydatności towaru jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy termin.

Informację przekażemy Ci niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia ustosunkujemy się do niego i przekażemy odpowiedź na trwałym nośniku (np. przez email).

Możesz zwrócić towar osobiście do jednej z naszych kawiarni. Towar dostarczony do kawiarni przesyłany jest do naszego magazynu dwa razy w tygodniu, dlatego nie zawsze dostarczenie osobiste będzie rozwiązaniem szybszym. W przypadku uwzględnienia Twojej reklamacji (potwierdzenia niezgodności towaru z umową) możesz zwrócić na nasz koszt, korzystając z kuriera lub paczkomatów InPost.

O nas

Nad morzem! :-) W celu kontaktu najbardziej preferujemy pisanie maili ([email protected]) lub listów (Coffeedesk, budynek STARLET, ul. Sienkiewicza 12, 78-100 Kołobrzeg.). Jednocześnie zapraszamy Cię serdecznie do naszej kawiarni na ul. Mazowieckiej 24. Nie tylko napijesz się tam świetnej kawy i zobaczysz na żywo nasze najpopularniejsze produkty, ale także będziesz mógł porozmawiać z kawowymi ekspertami.

Jeśli chcesz się z nami skontaktować, z przyjemnością odbierzemy każdy telefon i odpiszemy na każdą wiadomość od 9 do 16 w dni robocze.

Nie :-) Prowadzimy także sklep stacjonarny, połączony z kawiarnią i centrum szkoleniowym w Kołobrzegu, na ulicy Mazowieckiej 24. Więcej informacji znajdziesz tutaj: www.coffeedesk.pl/kawiarnia. Dodatkowo już wkrótce będziesz mógł nas odwiedzić także w Warszawie.

Aktualne godziny otwarcia kawiarni znajdziesz na jej stronie internetowej: kawiarnia.coffeedesk.pl/

Coffeedesk to o wiele więcej niż zwykły sklep internetowy. Prowadzimy także w Kołobrzegu sklep stacjonarny połączony z kawiarnią i centrum szkoleniowym oraz zaopatrujemy w kawę tysiące kawiarni, biur i sklepów w całej Polsce. Dodatkowo oferujemy szeroki zakres usług związanych z kawą, począwszy od organizowania szkoleń dla początkujących i zaawansowanych baristów, a skończywszy na serwowaniu kawy na eventach. Poczytasz o tym wszystkim tutaj: http://coffeedesk.biz

Produkty

W ten sposób oznaczamy produkty, które są w tej chwili niedostępne. Jeśli jesteś zainteresowany jednym z nich, kliknij kopertę lub przycisk "POWIADOM MNIE JAK BĘDZIE" i zostaw adres e-mail w nowo otwartym oknie. Wyślemy Ci wiadomość, jak tylko wybrany produkt pojawi się znowu w ofercie.

Jeśli jesteś zainteresowany niedostępnym produktem, kliknij kopertę lub przycisk "POWIADOM MNIE JAK BĘDZIE" znajdujący się przy produkcie i zostaw adres e-mail w nowo otwartym oknie. Wyślemy Ci wiadomość, jak tylko wybrany produkt pojawi się znowu w ofercie. Jeśli chciałbyś poznać przybliżony termin dostawy, skontaktuj się z nami, wysyłając nam wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer 730 882 252. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby Ci pomóc.

Opinie o produktach są pozyskiwane za pomocą programu Trustpilot, który pozwala na wystawienie opinii na podstawie indywidualnego linku Klientom, którzy faktycznie dokonali zakupu produktu w naszym sklepie. Publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie, zgodnie z regulaminem Trustpilot - dostępnym tutaj. Ocena podawana w gwiazdkach jest średnią wszystkich ocen Klientów dla danego produktu.