Zwroty

Jak dokonać zwrotu?

  1. Zaloguj się na swoje konto na Coffeedesk.pl i wejdź w „moje konto”, a następnie „historię zamówień”.
  2. Odnajdź odpowiednie zamówienie, z którego zwrotu produktów chcesz dokonać i kliknij w ikonkę zwrotów.
  3. Zaznacz produkty, które chcesz zwrócić oraz ilość sztuk, jeśli było ich więcej. Będzie nam miło, jeśli podasz nam również przyczynę zwrotu produktów.
  4. Wybierz preferowaną metodę bezpłatnej wysyłki: kurier DHL (odpowiednią przewozówkę wyślemy Ci mailowo) lub Paczkomat® InPost 24/7 (kod do zwrotu otrzymasz mailowo i smsem). Możesz także zdecydować się na wysłanie paczki w dowolny inny sposób, pokrywając koszty samodzielnie.
  5. Potwierdź dane teleadresowe odbioru paczki oraz uzupełnij dane do zwrotu gotówki na konto bankowe. Potwierdzenie oraz szczegółowe instrukcje dalszych kroków otrzymasz mailowo.
  6. Status zgłoszenia możesz sprawdzić w zakładce „zwroty” w „moje konto”.
  7. Nie poniesiesz dodatkowych kosztów jeśli jesteś klientem zarejestrowanym.

FAQ

Zwroty są bezpłatne dla klientów zarejestrownaych w sklepie. Zamawiając zwrot za pomocą kuriera DHL lub Paczkomat® InPost 24/7 to my pokrywamy koszty wysyłki. Możesz także zdecydować się na wysłanie paczki w dowolny inny sposób, pokrywając koszty samodzielnie.

Wszystkie produkty o ile są nieużywane, ich opakowania nienaruszone i w stanie takim jak je zastałeś wyjmując z pudełka.

Nie musisz, dajemy CI prawo do zwrotu bez podania przyczyny. Możesz jednak podać nam powód, abyśmy mogli dzięki temu usprawnić swoją pracę.

Dajemy Ci całe 365 dni od złożenia zamówienia na poinformowanie nas o chęci zwrotu.

Przekażemy odpowiednią kwotę na wskazane konto w ciągu 14 dni od daty otrzymania Twojej przesyłki.

Zgodnie z prawem zamówienia realizowane dla firm nie podlegają zwrotom na tych samych warunkach. Jeśli jednak Twoje zamówienie nie było hurtowe i dotyczy pojedynczych produktów, to rozpatrzymy Twoje zgłoszenie. Złóż wniosek o zwrot w panelu klienta zgodnie z instrukcją dla klientów indywidualnych.

Poinformuj nas jednoznacznie o swojej decyzji na przykład wysyłając nam wiadomość mailową. Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.


Możesz zwrócić towar osobiście do jednej z naszych kawiarni. Towar dostarczony do kawiarni przesyłany jest do naszego magazynu dwa razy w tygodniu, dlatego nie zawsze dostarczenie osobiste będzie rozwiązaniem szybszym niż skorzystanie z darmowej przesyłki. Dajemy Ci bezpłatną przesyłkę Paczkomat® InPost 24/7 lub kurierem DHL, więc nie poniesiesz dodatkowych kosztów.


Chcesz nas o coś zapytać lub potrzebujesz wsparcia? Zapraszamy do kontaktu:


Zadzwoń - uzyskasz odpowiedź od razu!
+48 730 88 25 25

Wolisz pisać? Czekamy na maila!
[email protected]