Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Błyskawiczna wysyłka Błyskawiczna wysyłka
Pakujemy na prezent Pakujemy na prezent

Zwroty

Jak dokonać zwrotu?

  1. Zaloguj się na swoje konto na Coffeedesk.pl i wejdź w „moje konto”, a następnie „historię zamówień”.
  2. Odnajdź odpowiednie zamówienie, z którego zwrotu produktów chcesz dokonać i kliknij w ikonkę zwrotów.
  3. Zaznacz produkty, które chcesz zwrócić oraz ilość sztuk, jeśli było ich więcej. Będzie nam miło, jeśli podasz nam również przyczynę zwrotu produktów.
  4. Wybierz preferowaną metodę bezpłatnej wysyłki: kurier DHL (odpowiednią przewozówkę wyślemy Ci mailowo) lub Paczkomat® InPost 24/7 (kod do zwrotu otrzymasz mailowo i smsem). Możesz także zdecydować się na wysłanie paczki w dowolny inny sposób, pokrywając koszty samodzielnie.
  5. Potwierdź dane teleadresowe odbioru paczki oraz uzupełnij dane do zwrotu gotówki na konto bankowe. Potwierdzenie oraz szczegółowe instrukcje dalszych kroków otrzymasz mailowo.
  6. Status zgłoszenia możesz sprawdzić w zakładce „zwroty” w „moje konto”.
  7. Nie poniesiesz dodatkowych kosztów jeśli jesteś klientem zarejestrowanym.

FAQ

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem - najłatwiej zrobisz zwrot przez swoje konto. Wtedy my pokrywamy koszty przesyłki.

Jeśli nie masz konta - nic nie szkodzi. Napisz do nas maila na [email protected] albo wyślij list na nasz adres: Magazyn Coffeedesk, ul. Zachodnia 4, Hala C, 78-100 Kołobrzeg.

Dla ułatwienia możesz użyć formularza zwrotu, ale jeśli nie masz jak - po prostu podaj w mailu dane z formularza.

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz łatwo zwrócić produkt z poziomu swojego konta bez ponoszenia kosztów wysyłki. Zobacz jak to zrobić na górze strony.

Prawo zwrotu nie przysługuje Ci, gdy zakupiłeś towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia albo dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Nie musisz, dajemy Ci prawo do zwrotu bez podania przyczyny. Możesz jednak podać nam powód, abyśmy mogli dzięki temu usprawnić swoją pracę.

Masz 30 dni od złożenia zamówienia na poinformowanie nas o chęci zwrotu spełniającego warunki wydłużonego terminu zwrotu (opisane w następnym punkcie). Dla pozostałych zwrotów termin zgłoszenia zwrotu to 14 dni. Następnie masz dodatkowe 14 dni na odesłanie towaru.

Jeśli zwracany przez Ciebie produkt:

  • będzie w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu,
  • nie był używany (nawet w celu sprawdzenia jego funkcjonalności - np. nie mieliłeś kawy w młynku, nie transportowałeś kawy w kubku termicznym, nie parzyłeś kawy w kawiarce),
  • nie jest produktem do spożycia (np. kawa, herbata, mleko, napój, czekolada, syropy, słodycze).

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta i naszym regulaminem, mamy wtedy prawo obniżyć kwotę zwrotu, jeśli produkt stracił na wartości.

Zawsze staramy się działać błyskawicznie, ale maksymalny czas zwrotu to 14 dni od chwili, gdy paczka do nas dotrze.

Tak, o ile zakup nie był związany z Twoją działalnością zawodową/gospodarczą albo branżą, w której działasz jako profesjonalista.
Innymi słowy - jeśli jesteś grafikiem, programistą, czy rybakiem i kupiłeś u nas kawiarkę do domu, możesz zwrócić.

  1. Zgłoś zwrot na maila: [email protected].
  2. Wyślij paczkę w ciągu 14 dni od zgłoszenia na adres magazynu: Magazyn Coffeedesk, ul. Zachodnia 4, Hala C, 78-100 Kołobrzeg

Formularz zwrotu znajdziesz tutaj - nie musisz go drukować, wystarczy, że podasz w mailu niezbędne informacje.

Tak, w jednej z naszych kawiarni.
Pamiętaj jednak, że paczki z kawiarni trafiają do magazynu 2 razy w tygodniu, dlatego szybciej jest wysłać zwrot samodzielnie.


Chcesz nas o coś zapytać lub potrzebujesz wsparcia? Zapraszamy do kontaktu:


Zadzwoń - uzyskasz odpowiedź od razu!
+48 730 88 25 25

Wolisz pisać? Czekamy na maila!
[email protected]